Rabu, 29 Julai 2009

kisah hari ini...

start 7.20..gi sekolah kemudian punchcard kul 7.20..lewat dari biasa..P&p mula lewat coz ada perhimpunan di dataran, masuk ke kelas kul 8.05, hanya satu masa je yang tinggal. satu masa tu aku hanya buat perbincangan kertas soklan PAI yang telah siap diperiksa..
jam 8.40..
aku keluar dari kelas kemudian ke bilik guru, dan siapkan skt yang perlu dihantar dalam minggu ini. Alhamdulillah siap..tapi hanya satu sahaja belum lagi. borang HRMIS, fahmi kerani aku dah bising....InsyaAllah aku cuba siapkan esok hari.sabar ya fahmi...tp dialah kerani yang happy je dan senyum apabila menerima kerja.
ahh...dah jam 9.15,
aku kena masuk 2UF untuk PAI, dengan kelirunya jadual baru, ingatkan 2 masa tp satu masa je..aku pun cover line dengan soaljawab tajwid..ahh lega nasib budak tak perasan.tp xpe lain kali aku kena biasakan dengan jadual baru ni.
aku kuar dari kelas tu kul 9.50..
masuk bilik guru..hm ape lagi ngadap komputer pikirkan hal BADAR...nak pilih kepimpinan baru ni bukan senang...pk punya pikir...pap!!
jam kul 11.20,
masuk kelas 4 UF kelas PQS, bincang soklan lagi..tap..tap....
abis masa...kak ida dah tunggu kat luar...leka sgt bincang soklan tanpa pikir masa org lain...adu, kena soundla plak..

jam 12.30 terus ke kelas Arab 1 uk, mak ai malu betul ada sorang budak ni kata, kelas aku mula 1.05 minit...aduyai..salah lagi jadual...

dengan cover line aku kuarla..

aku pun terus ke bilik guru untuk buat kerje.
dan aku....to be continue...penat ar...

Tiada ulasan: